I går blev den sidste af monique’s små hentet og med den første som blev hentet i fredags + Monique selv, så er der lidt ro i huset nu (så meget ro der nu kan være med 4 hunde).
Kæmpe stort tillykke med de små frækkerter, de kommer til at blive fulgt meget, nu det er Monique’s første kuld skal vi jo lige se om hun er en super nedarver af alle de gode gener.



