Haus Qira Alma blev udstillet i dag til hvalpeshowet i Frederikssund. Hun fik konkurrence men blev kaldt ud på første pladsen fra start af og holdt sin placering til slut og vandt klassen.

Den stolte avler var også løber og en masse træning siden sidst kunne mærkes og Alma var meget nemmere at føre og hendes udstråling var også meget bedre.
Tillykke til Henrik, vi håber at der bliver ved med at være konkurrence og at vi kan vinde.
